Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2008 15:19 - Моето пътуване
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 1499 Коментари: 2 Гласове:
0



        Моето пътуване към истинската ми природа продължава.Поела съм по духовния път-Рейки и той ме води към духовното в самата мен.Преминава през личностни трансформации и растеж.
    Техниката,с която пътувам е Рейки-медитация.Тази техника разширява съзнанието  ми от обусловена към безусловна и към универсална любов.Като се прилага редовно,тя  подпомага хармоничното развитие на енергийните ми центрове и хармонизира в единство тялото,душата и духа ми.Чрез трансформиращата и сила,аз се свързвам със своя вътрешен универсален и хармоничен Аз ,и все повече осъзнавам своята свързаност и единство с всичко живо.
    Нямам домашно куче,но откакто практикувам Рейки,кучетата не ме хапят и плачат за мен при раздяла.Дори и сеамските котки кротко се сгушват в скута ми.
    Рейки не е религия.Тя може да бъде достъпна за всеки,независимо от личните му вярвания.Освен това Рейки не разчита на интелектуалната способност или нивото на духовно развитие на индивида,затова хора от всички възрасти и обществени слоеве могат да работят с нея.
    По темата:Как е преоткрита и опазена Рейки -енергията не пиша,защото има много информация в интернет пространството и в преведените на български език книги.Оставям,всеки,който се интересува да се запознае сам,както намери за добре.
    С помоща на Рейки мога да внасям повече яснота и  повече хармония в общуването си с хората.Когато общувам и обменям мисли и нформация,в това участва цялата ми динамика:чувства,мисли състояние на съзнанието.
    Колкото повече прилагам Рейки  в живота си,толкова по-чувствително,меко и обичливо се отнасям към себе си и към другите хора,независимо в какъв социален аспект е общуването ми.
    Благодаря на Бога,че ме срещна с подходящия човек,който ми даде много от себе си!
    Обичам те ,моя Рейки -учителко! Бъди благословена ! Бог да те благослови!


Тагове:   моето,


Гласувай:
0



1. deninosht - :)
25.01.2008 06:37
пътуване към истинската
.............................
с рейки-
ти в нея си !
цитирай
2. ivesa - Прекрасно ме разбираш
25.01.2008 18:48
Благодаря ти!С Рейки аз съм в хармония с Ки енергията,която ни заобикаля и прониква всичко.За разлика от Ки,която присъства навсякъде и във всичко,Рейки не потича автоматично през всеки още от раждането.Тя протича само през хората,които са"настроени" към вибрационната и честота.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 912166
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031