Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2008 22:15 - Начини за предотвратяване на стреса
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 3119 Коментари: 15 Гласове:
0



  • Не се ядосвай за дребни неща
  • Всичко е дребни неща
  • Ако не можеш да летиш и не можеш да бягаш,просто се остави на течението
  • Да победиш себе си е най-добрата и най-благородната победа
  • Ако не убиеш себе си или накого другиго,всичко останоло има смисъл и е от значение
  • Съсредоточавай се върху приятните неща в живота
  • Знай целите си
  • Не губи време за безполезни неща
  • Прави списъци на задачите за изпълнение и ги изпълнявай приоритетно
  • Балансирай работата с удоволствията
  • Признавай грешките си
  • Приемай това,което не можеш да промениш
  • Говори за проблемите си,с когото трябва
  • Управлявай добре времето си
  • Съсредоточи се върху организацията на живота си.


Тагове:   начини,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Ив, започнах да прилагам урока и ...
14.02.2008 08:27
Ив, започнах да прилагам урока и благодаря!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. slavei - Хубаво е това, което публикуваш, Ваня!
14.02.2008 22:38
Но, мила, това си е цяла философия!
Например, да вземем първа точка. Всеки знае, че не си струва да се ядосва за дребни, несъществени неща, но когато бъде предизвикан, поддава се, защото не е достатъчно силен, забравя всички техники и съвети...и се ядосва...Просто в момента здравият разум бива пометен от гнева...
Аз си мисля, че за да не се гневи човек, трябва да владее себе си...да обуздава собствените си страсти, а за да постигне това е нужно да промени начина си на мислене, да постигне вътрешна хармония и да придобие сила...защото знаем, че най-трудната борба е борбата със самия себе си...
А, за да сме успешни в тази борба, духовна сила и любов са ни нужни...без тях, човек трудно може да се справи...:)
Пожелавам ти ги от сърце!:)))
цитирай
3. ivesa - Джули,аз също ти благодаря...
15.02.2008 16:29
Радвам се,че си се възползвала!Обичам те!
цитирай
4. ivesa - Славейче,за сетен път ме очароваш!
15.02.2008 16:55
Постигането на вътрешна хармония и придобиването на сила,за да се справим с гнева,са възможни,ако променим начина си на мислене.
Без любов и духовна сила не можем да сме успешни в най-трудната борба-всеки със самия себе си.
Има различни техники за справяне с гнева.Убедена съм,че човек може да се научи,да контролира гнева си,ако пожелае и положи необходимите усилия.
Благодаря ти за хубавия коментар!Обичам те!
цитирай
5. doka - Хубав пост,Ивеса...! :)))
16.02.2008 14:13
...Моето мнение е....че...човек може да
превъзмогне гнева....всеки стрес...и всичко
онова...което го угнетява.....наистина...само
ако пожелае...(както казваш)...но...само.....
когато извика искрено...от дълбините на
сърцето си към Господа...и Той Е...Който ни
Освобождава ......!!!
Бог Е...Който ни дава духовната сила и
любов...в нашия живот...! Исус Христос ни
помага...и ни дава това желание за промяна...
към по-добро...! И когато ние...изпълним нашата си част.....то тогава...останалото...
е Негово дело...! Така мисля аз... :)...и в личен план... - " Без Него...аз съм нищо..." и още...
- " За всичко имам сила,чрез Онзи,който ме
подкрепява..." - Филипяни 4:13
Желая ти хубав ден..... :)))))))))
Бог да те благослови! :)))
цитирай
6. ivesa - Благодаря ти,Дока!
16.02.2008 14:33
За мен е голяма радост,че споделяш мнението си!
Бог е,който ни дава духовна сила и любов в живота.Той е този,който ни изпраща Светия си Дух.
Хубав ден и за теб!
Бог да те благослови!
цитирай
7. slavei - :)*
17.02.2008 12:07
Успешен, ползотворен и благословен да е денят ти, Ваня!
Пълен с много радости и благости!:)))
цитирай
8. ivesa - Благодаря ти,Славейче!
17.02.2008 12:21
С много радости и благости да е и твоят ден!
цитирай
9. merita - Ще се присъединя към коментара на ...
17.02.2008 22:15
Ще се присъединя към коментара на Данито , че наистина силата да се справяме със стреса и в частност с гнева е силата от Св.дух.Лично аз често имам проблем с гнева.Това си ми е трън в плътта с , който се боря.Моля се на Бог да ми дава сила да го владея!Поздрав!
цитирай
10. eien - Теоретично съм неотразима! Наизуст зная написанато.
18.02.2008 17:04
Важното е, че в ежедневните битки съм сама за никъде! Затова и се осланям на Божията помощ и любов - не ме е подвел никога!
цитирай
11. ivesa - Мерита,
18.02.2008 19:27
благодаря ти за коментара!
С молитвите към Светия Дух,към Светата троица,човек се зарежда със сили и може да не се гневи,и да устоява на стресори.
Много хора имат проблем с гнева.Някои даже не го осъзнават и не искат да го разрешават.
Ти си започнала да се бориш,да овладяваш гнева си,това буди възхищение у мен.Желая ти успех!
цитирай
12. ivesa - Ейен,
18.02.2008 19:37
в ежедневните битки и аз се осланям на Божията помощ и любов.
Сутрин като излизам от вкъщи си казвам:Бог пред мен и аз след него.Много му вярвам.Все съм в ръцете му.Не ме е подвел никога!
Пожелавам Ви още по-крепка вяра!Бог да е с Вас във всичките Ви пътища!
цитирай
13. anlov - Преди да повярвам,
19.02.2008 22:50
бях кълбо от нерви и спазми.

Бог ми помогна да бъда съвсем различен.
цитирай
14. ivesa - Радвам се,че сте намерил...
20.02.2008 19:50
необходимата промяна!
цитирай
15. iliada - ПРИВЕТ !!!
25.02.2008 08:36
Въпреки ,че съм чувала за тезди правила ,понякога е нужно да се "опреснят "знанията,защото те ни са ежедневно нужни-за да сме по-силни и по-мъдри!
Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 918998
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930