Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2008 21:09 - Смисълът
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 2765 Коментари: 15 Гласове:
0



        В книгата на Бодо Багински и Шалила Шарамон "Рейки универсалната енергия на живота за изцелението на тялото,душата и духа"се открива следната мисъл на учител по йога:
            
                  " Разпространението на радостта -
                   това е смисълът на творението,
                   и ние всички се намираме тук,
                   за да познаем радостта и да я
                   излъчваме."

                                                 Махариши Махеш Йога

       Почувствах се провокирана от новината,че над 70% от  българите не знаели защо живеят.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nadagr - защото са свикнали
14.05.2008 09:22
някой друг да им дава смисъла,както се дават заплати,дава се по телевизията и пр.
Поздрави!
цитирай
2. ivesa - Това" свикване"не ми харесва...
14.05.2008 22:26
предпочитам да опознавам радостта,да я излъчвам и да се усъвършенствам в създаването й.
Поздрави и от мен!
цитирай
3. probe - Поздравления за поста :)
14.05.2008 22:39
Поздравления за поста :)
цитирай
4. ivesa - Благодаря ти!
14.05.2008 23:36
Радвам се,че ти харесва!
Поздрави!
цитирай
5. slavei - Ваня!:)*
15.05.2008 10:22
Съгласна съм, че радостта е едно от жизненоважните състояния на нашия дух...
Но, мила...истината, според мен е че трябва да знаем как да се сдобием с нея и къде да я търсим ...Това открием ли наистина ще умеем да даряваме и на себе си и на хората около нас щастливи мигове, благодарение, именно на радостта която блика от дълбините на сърцето ни...
А, радостта идва от Източника на Любовта!
А източника на Любов е самият Бог!
Аз я откривам при Него и съм много щастлива да я нося в себе си!
Нежно те прегръщам и топло ти се усмихвам, Ванюша!:)))***
цитирай
6. ivesa - Скъпо мое Славейче,ти винаги ми казваш...
15.05.2008 16:53
мъдри думи.Радостта е вътре в нас самите.Няма защо да я търсим.Ние си я имаме.Не е нужно да се борим за нея.Трябва просто да я оставим,да се случва.Който прави радостта зависима от събития,на които не може или много трудно може да повлияе,стои на губеща позиция.Ако все си казваме и очакваме да се случват определени неща в живота ни,то няма да можем да се потопяваме в мига на радостта.Ако се оставим в потока на живота и се научим да обичаме безусловно,то радостта сама ще блика от сърцата ни,защото няма да има пречки,които да я спират да се прояви.
Нежна прегрътка с топла усмивка и от мен!
цитирай
7. анонимен - vselena
15.05.2008 22:02
Skapa,ivesa,tova e edna prekrasna istina,pozdravqvam te,4e si q otkrila,i ako uspqva6,da pravi6,tova,za koeto pi6e6,ti si 6tastliva!Pregra6tam te!Namaste!!!
цитирай
8. exelopea - eselopea-vselena
15.05.2008 23:50
В никакъв случай,нямам за цел да съм анонимна, предният коментар е също мой,и постинга ти е прекрасен,и много истински!Аз сащо преживявам всеки ден щастието от досега с рейки,и радостта от изключителният ефект,на положителни промени,и израстване,при всички на които съм я подала.За мен истинската радост идва,когато видя щастието,в очите на хората,потърсили помощ!Изпращам ти много обич!
цитирай
9. ivesa - exelopea,радваш ме с коментарите си...
16.05.2008 19:51
Много ти благодаря за споделеното от работата ти с Рейки!Щастлива съм,че открих във виртуала още един щастлив Рейки-канал!Радвам се,много се радвам,когато видя щастие в очите на хората!Благодаря на Бога,че ми даде да бъда такава,каквато съм!Поздрави и прегръдки ти изпращам!С обич:Ивеса
цитирай
10. fenris - Провокира ме
18.05.2008 18:30
тази темичка, аз се занимавам с рейки! Откато се занимавам с него наистина постигам щастието в живота си и надявам се успявам да го пренеса над другите! Радостта, любовта и всички положителни чувства идват от нас самите, прави си ivesa! Благодаря ти за радостният постинг! Усмихна ме! Истина , която освобождава! Поздрав!
цитирай
11. ivesa - Станахме трима,а това е...
18.05.2008 18:51
добър знак,fenris.За мен е радост да узная,че има още един посветен в това занимание.
Поздрав и от мен!
цитирай
12. exelopea - Преди малко отговарях на fenris,
19.05.2008 23:56
за споделеното в блога ми усещане,как душата се преобраща,в определен момент,и това те прави много по-сетивен и познаващ себе си,и това около теб от всякога,защото,когато гледаш нещата чрез погледа на душата си-разбирането е друго!Подозирах,че мислите му не са просто така дошли,и точно му пратих отговора си,че случайности няма,има подготвени от водачите ни срещи!После,реших да посетя блога ти,и се радвам,наистина за пореден пат да открия,че интуицията никога не ме лъже.Това,че и той се занимава с рейки обяснява много от тази чувствителност,която има,а тя е прекрасна.Тук е мястото да ви поздравя и двамата-три,е щастливо число,а аз съм щастлива,че се открихме!Спокойна вечер,изпалнена само с обич!
цитирай
13. ivesa - Нямаме конфликт на интереси...
20.05.2008 07:49
щастлива съм,че се открихме...Напълно съм съгласна с това което си казала за гледането на нещата чрез погледа на душата.Права си:разбирането е друго...
Прекрасен ден ти пожелавам,изпълнен с много обич!
цитирай
14. viki11 - Аз май идвам да разваля числото три в ...
20.05.2008 20:35
Аз май идвам да разваля числото три в полза на болшинството. Този поглед върху живота ме удовлетворява и мога да намеря при него покой. А това вече е най-важното за мен.
Ще прочета всичко, ден след ден, хубаво е да има такава информация и достъп до нея. Така че, да благодаря за труда.
цитирай
15. ivesa - Добре дошла,Вики
20.05.2008 21:37
Ако се развали числото три в полза на болшенството,много хора ще спечелят...Ако имаш предвид погледа върху живота от душа,се радвам.Радва ме удовлетвореността ти и способността ти да намериш важния за теб покой.Благодаря ти,че дойде!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 918025
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930