Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2008 18:26 - Срещата
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 4897 Коментари: 24 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      

         Бях включила на вълна - глезене на сетивата след тежкия работен ден.Вървях си бавно покрай тревните площи с дървета и жадно поглъщах с очи освежаващата им зеленина.Отдадена на милувките на летния вятър,изведнъж видях на по-малко от метър разстояние пред мен да застава масивна госпожа.
    Заговори ми на развален български език за Бог и любовта му към хората,показваше ми тънка книжка от корицата, на която гледаха усмихнати млади хора.
    Попитах госпожата защо ми говори всичките тези неща и не харесах отговора.Той съдържаше словосъчетанието"Свидетелите на Йохова",а според мен така се казва сектата,която учи хората да не позволяват да им се прелива кръв.Попитах госпожата, защо вярващите в Йохова забраняват преливането на кръв.
    "Ораторката" започна любезно да обяснява как можело кръвта да е замърсена и носела опасности от зарази.Нямало значение,че за някои хора преливането на кръв може да е животоспасяващо средство,не трябвало да има преливане.
    Любезно отказах да приема книжката и да слушам повече. Независимо,че прекратих разговора и си тръгнах,продължавах да чувам зад гърба си съвети, да чета Библията.Мислех си,че тази жена няма да спре да спира хората и да ги натоварва с говоренето си.
    Не пожелавам на никого такива срещи,но знам,че ще се случват и с други хора.Пожелавам на всички"харесани за зарибяване"да сме твърди и решителни в отказването да слушаме безумства.Пък дано се откажат да ни говорят и да ни пощадят!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - За кръводаряването,
28.06.2008 18:41
нямам никакво отношение лично аз.
Все пак, склонна съм да се съглася, че преливането на кръв понякога спасява живот.
Но нека все пак да е в краен случай,защото действително чуждата кръв не е желателна в тялото. Само в краен случай.
Преливали са ми кръв. Била съм достатъчно малка и достатъчно глупава да не обърна внимание. Не мога да кажа, че съм добре сега с кръвта. Мисля, че и без тази кръв щях да се възстановя. Има и други методи, които не се прилагат.
А не давам кръв. Не става.

За църквите ... много внимателно. И затова изобщо не слушах никого преди. Сега правя изключения, но на тези моите години мога да си го позволя с този опит.
Честно казано ,и животът ми стана по-безсмислен. Все тая.
Но на църкви не се давам, не съм наивна, ама хич.
цитирай
2. ivesa - Вики,
28.06.2008 18:54
поздравявам те затова,че не си наивна и си много внимателна за църсвите!
цитирай
3. viki11 - била съм
28.06.2008 19:04
с една "църква" на моя съквартирантка в студ. град. Тя ми изхвърли един мой плакат от филма Маргарит и Маргарита, защото ми носел нещаствие. ;
Също веднъж каза, че знаела, защо са спряли водата. Аз активно се заинтересувах, оказа се, че заради нея. Защото Бог я изпитва.
А когато се разболя от грип не се лекува, защото Бог ще се погрижи за нея. Дори без топъл чай.
Ами ... какво повече да кажа. Мисля, че е ясно. Ходих да ги слушам как пеят, заболя ме глава. Ходих с тях в планината, там нищо особено, хубаво местенце видях.
По-късно пасторът им, младо момче, се ожени в Америка и замина. Изгодно е да си в такава църква, определено. Финансирането ми е най-интересно.
Но пък виж, да се задомиш в чужбина - направо шестица от тотото. Особено по ония години!!! Трябва да опитам ;))).
цитирай
4. viki11 - !
28.06.2008 19:05
За тези неща трябва да се говори. Децата стават жертви на такива истории. А защо не и ние.
Колко красиво е дадено всичко, докато не разбереш истината.
Затова сам си си Бог, сам си си цар. Няма как да ти вземат короната в този случай, нали!!!
цитирай
5. ivesa - Съгласна съм,Вики,
28.06.2008 19:22
за тези неща трябва да се говори,за да не стават жертви нито децата,нито възрастните.Мисля си,че не е случаен фактът,че срещата,която обсъждаме беше близо до училище.За щастие по-малките деца са във ваканция.
Когато сам си си Бог,сам си си цар в смисъл,че сам вземаш информирани решения,няма как да ти вземат короната.
цитирай
6. viki11 - :)
28.06.2008 19:30
:)

Разбирателството е стимул. Добро начало.
цитирай
7. ivesa - Доброто начало...
28.06.2008 19:50
също е стимул.А разбирателството,то понякога много трудно се постига,друг път изобщо не се постига.Постигнатото разбирателство си е истинско богатство,когато е за добри намерения,когато е градивно.
цитирай
8. viki11 - :)
28.06.2008 19:51
:)
цитирай
9. yuliya2006 - Ив, все се питам ей така за себе си ...
28.06.2008 22:17
Ив, все се питам ей така за себе си
Какво е секта и какво толкова са ни нападнали нас българите
Ами ние сме народ без истинска вяра Пет века насилие и помош от нииде Главите на смелите са отрязани и няма ги
Ходят в храмовете а вън кълнят и забравят и страх и любов няма
А сектите уж дават любов но тя зависимост, модерни начини на зарибяване и ти си в плен После започваш да зарибяваш още и още - религиозна пирамида
Голяма тема и край няма
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. slavuncho - Няма да се откажат да ни говорят!
29.06.2008 08:13
Така са дресирани.
цитирай
11. nadagr - yuliya2006,най-добрата част от българите
29.06.2008 09:20
не е ли унищожена в името на християнството?
Питам се,ако не беше обезглавен цветът на нацията,щеше ли да има турско робство.
цитирай
12. ivesa - Голяма е темата за зарибяването,Джул,но е време...
29.06.2008 12:02
да и сложим край...Ще го направим, като се преборим с нападателите.
Сектите са религиозни нетрадиционни общности от хора,които ти много добре си определила:"уж дават любов,но тя зависимост".Използват модерни и не толкова модерни начини на зарибяване.
Ние,българите не сме народ без истинска вяра.
Именно християнската вяра е обединявала и сплотявала дедите ни векове наред,благодарение на което са съхранили българското самосъзнание.
Главите на смелите борци са отрязани,но след тях е имало други смели и винаги ще има смели ...
За хората,които ходят в храмовете,а вън кълнът и забравят страха от Бога, любовта към Бога,любовта към ближния,не мога да кажа друго освен,че са лицемери.
Благодаря ти за обширния коментар!
Хубав ден ти желая!
цитирай
13. ivesa - Ще трябва да се откажат,Славунчо...
29.06.2008 12:11
Ние можем да ги надговорим...и още как,еее...
За дресировката си прав.Така са дресирани.То и мойто куче е дресирано,ала скача според тоягата...
Хубав ден ти желая!
цитирай
14. ivesa - Сега няма турско робство,nadagr...
29.06.2008 12:30
Има участие на турски етнос в управлението на страната ни,но няма робство,слава Богу...
За цвета на нацията съм съгласна - лошо е да се обезглавява.Мъдрата нация трябва да пази цвета си и да се грижи за отглеждането,разцъфвънето и цъфтежа.
Хубав ден ти желая!
цитирай
15. viki11 - Каквото и да си говорим,
29.06.2008 18:26
бъдещето е към изчезването на нациите и вярата в своя бог. МОже би далечното бъдеще. Това разграничение на нации не води до никакъв успех.
А за лицемерите ... да добавя и за тези, които не са лицемери. Ходят си на църква, имат си вяра. Не шумят, не ги знаем.
А най лицемери виждам в църквите като служители. Повече ми допадат много от посетителите, по-искрени във вярата си.
цитирай
16. ivesa - Да,Вики,може би...
29.06.2008 21:13
в далечното бъдеще няма да е нужно,да има разграничение на нациите,но сега не е така...Мисля си,че от вярата в Бога хората ще имат нужда и в далечното бъдеще,защото Бог е висш разум,любов и светлина,а човешките същества сме богоподобни,но развиваме заложеното от създателя ни бавно.Затова има много хора по света и тук при нас в България,които си ходят на църква,имат си вяра и не шумят,не искат да ги знаем,защото чувстват у себе си заложеното...
Сред църковните служители има лицемери,съгласна съм с това твое твърдение.Срещала съм такива в реалния си живот...
На българската православна църква най-харесвам либералността към вярващите.Ако иска вярващият, ще отиде и ще пали свещички,ако не иска ,няма да отиде.Има свобода на вероизповеданието,всеки сам си избира в какво да вярва и в кой Бог да вярва.
Искрените във вярата си посетители на църквите са добродушни хора.На мене също ми допадат,стига да не фанатизират вярванията си и да не ги натрапват.
цитирай
17. nadagr - ivesa,говоря за обезглавяването на българската аристокрация
30.06.2008 09:00
от Борис-Михаил.Тогава се омаломощава българската държава и започват робствата.
Въпросът ми беше - ако това не беше се случило,може би нямаше да имаме и робства.Но в историята "ако" няма.
Това е голяма тема.
цитирай
18. yuliya2006 - Казват че изгонването на богоми...
30.06.2008 10:22
Казват че изгонването на богомилите е донесло тази карма на българите А онези мъдреци биват приети на запад и там сеят семена на добро и човечност и учили ги на дребните неща, за да ти върви в живота
А българите плащат кървав, мрачен данък за това
ВЕРОЯТНО СИ ПРАВА, НО СИ МИСЛЯ ЧЕ Е ИМАЛО ПРОЗОРЛИВОСТ НА ВЛАДЕТЕЛ ЗА ДАЛЕЧНОТО БЪДЕЩЕ
Защото ако не е било християнството нашия народ едва ли е щял да го бъде до могъща ВИЗАНТИЯ
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
19. ivesa - Права си,nadagr,
30.06.2008 16:30
напълно си права,много е голяма темата за робствата...
А Борис-Михаил не случайно е канонизиран за светец от православната църква.Заслужил си го е,защото е проявил невероятна прозорливост на владетел за бъдещето на България.Виждал е,че нещата в държавата не вървят добре и взел мерки да ги оправи.Всички знаем,че благодарение на тези мерки,Симеон Велики е поел управлението на държавата и създал условия за Златния век на българската книжовност...
Тогавашните боляри,които навярно имаш предвид за аристокрация, не са осъзнавали голямата си историческа отговорност и отговорната си роля в държавата пред род и Родина,и някой е трябвало да ги вразуми.
Поздрав!
цитирай
20. ivesa - Чела съм за българската карма,Джул,
30.06.2008 17:31
за изгонването на богомилите и техните приемници розенкройцерите...Мисля,че кармата може да се променя.Българите не" плащат кървав,мрачен данък за това",а за други неща...
Съществуването на малките народи до могъщите е интересен въпрос и днес...
цитирай
21. iliada - Да има неща
30.06.2008 19:36
които не мога да си обясня!
цитирай
22. ivesa - Благодаря Ви!
30.06.2008 20:38
Благодаря Ви,че го споделяте,iliada!
Приятна вечер!
цитирай
23. begetron426 - Истинската божественост е разумния човек...
03.07.2008 17:04
Истинската божественост е разумния човек, който е най-сложната организация на материята, но най-божественото, е че разума може безкрайно да се развива. За Бог това е забранено, но точно в това е неговото отрицание. Бъдещето на света е без граници и без Бог, което предполага излизане в космоса и безгранично познание и развитие на хуманния човек. Поздрав!!!
цитирай
24. ivesa - begetron426,човешкият разум...
03.07.2008 17:35
може безкрайно да се развива.Бъдещето на света е безг граници според нашите-човешки ограничени познания за него.А за Бог,за него няма забранени неща.Той е всесилен,всемогъщ,вседържател.Той е архитектът,творецът на света и на хуманния човек.
Поздрав!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 913999
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930