Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2009 15:08 - Нощем с белите коне
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 2070 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 30.01.2009 13:38


      



        Не.Няма да пиша за големия български роман на П.Вежинов.Само ще споделя виждането си за обществения живот,за политическата ситуация в България.

   Оприличавам на волно тичащи бели коне онези български граждани,които излязоха от виртуалното пространство на реалните площади,за да се борят за подобряването на демокрацията и качеството на живота в България.

  Прекрасно,но свободният български дух живее само у най-активните,с ясно изразена гражданска позиция български граждани.Живее у тези,които отправят категорични  искания и ясни послания.

   Ако всяка съществуваща организация в България застане зад каузата - пряка демокрация и яхне своя бял кон, ще изчезне страхът от това,че някоя организация или личност може да яхне чужд кон,който не му се полага.

  Така ще може да се види ясно колко са конете,кои са и добре ли си препускат заедно.

   В съюз със съмишленици духът е по-силен,а шансът за промяна става по-реалистичен.

  За да не остане волното препускане, само в нощните размисли и блянове на ездачите,е време за важно решение...


Тагове:   нощем,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Идеята е прекрасна , а действителността
30.01.2009 16:46
Няма значение
Така е колко са конете се видя, че са под наем дадени също.
Демокрация- пряка то е връщане в първобитната общност.
цитирай
2. tini4 - ...
30.01.2009 17:27
Защо ли така добре те разбирам и съм съгласна с мнението ти!
И защо има толкова малко мнения под постинг, актуален до болка, с призив за единомислие...
Не бива да се пропуска тази възможност! А хората мълчът...
Поздравления за постинга!!!
цитирай
3. ivesa - zaw12929,
30.01.2009 17:45
действителността не е непроменлива.А идеята,щом е прекрасна,значи има живот в нея,остава да се помисли за реализацията й.Нужна е добре разработена стратегия за целта.От конете до сега се видяха само някои - най-игривите,мисля,че ще се появят още.
Пряката демокрация не е връщане в първобитната общност,тя е важен механизъм за по-добър диалог и по-добър контрол от страна на данакоплатците към народните избраници.
цитирай
4. ivesa - tini4,благодаря за поздравленията!
30.01.2009 18:03
Единомислието с някого по важен за мен въпрос винаги ме радва.Радвам се,че споделяш мнението ми,че ме разбираш!Не ме смущава мълчанието на хората.Уважавам волята им.Всеки сам решава дали да изразява мнението си или не.Ние с теб не пропускаме възможността да изразим мнението си по актуална до болка тема и това ме кара да се чувствам горда,че съм на прав път,че умея да създавам възможности и да срещам взаимност.Поздрави!:)))
цитирай
5. rummi - напоследък се обсъжда
08.02.2009 10:31
защо не успя протеста. или по-правилният въпрос би бил - защо у нас каквито и да било протести не успяват. интересно ми е защо започна това обсъждане и докъде ще стигне.

с успех или не, аз се чувствам длъжна да протестирам срещу явления и личности, които не ме устройват като гражданка на България и да подкрепям други протестиращи.

цитирай
6. ivesa - Здравей,rummi!
10.02.2009 20:56
Сутринта без да искам, изтрих коментара си,който бях адресирала за теб.Смисълът му беше да изразя солидарност с теб за дълга да протестирам срещу явления и личности,които не ме устройват като гражданка на РБ и ЕС.Бях писала и за частичната успеваемост на протестите у нас,а именно че в нещо успяват,но в нещо не успяват.Като причина за непълен успех бях посочила поставените много искания наведнъж,което води до замъгляване на приоритетните искания и разпиляване на силите.
Извинявай,че допуснах това,но стана някакси инстинктивно и бързо.Поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 912073
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031