Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2009 18:41 - Блогърско ателие
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 4393 Коментари: 14 Гласове:
1






Анонимен ме прокле,
а дойде ми вдъхновение
да направя ателие
за релакс и подкрепление.

Всеки,който е засегнат
от обиди и сплетни,
блогърското ателие
с обич да го приюти.

Сърце,в което любовта пламти,
не може никой анонимен
с клетви да го застраши,
защото новото ни ателие
за всеки е отворило врати,
то блогърските ни неволи ще срази
и любовта пламтяща още ще възпламени.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - това с клетвите е много разпространено на последък:))
02.04.2009 18:45
щом ни подпукат ще идваме тук!!:)
цитирай
2. ivesa - Аз нe случайно го измислих това място,vihra13...
02.04.2009 18:58
Добре дошла!Станахме двама противостоящи на недоброжелателните анонимни.Заедно ще успеем!:)))
цитирай
3. avangardi - Благодаря ти за красивата покана!
02.04.2009 18:59
Приемаш ли ме за член:-))
С удоволствие ще идвам!!!
В атмосферата на любов и разбирателство е много хубаво:-)))
цитирай
4. анонимен - благодаря ти за топлия прием!!!
02.04.2009 19:02
не вярвам да успеем,но поне да оцелеем:))
цитирай
5. ivesa - avangardi,
02.04.2009 19:16
приемам те с цялото си сърце.Ти си достоен член на творческия екип.Твоята авангардност засилва духа на
разбирателството и любовта още повече...Присъствието ти извисява духа в ателието и става много хубаво!:)))
цитирай
6. ivesa - vihra13,
02.04.2009 19:23
няма място за съмнения в успеха.Ако оцелеем,ще успеем.Заедно можем повече!Трябва да си повярваме,че можем да спазваме правилата и да го направим.Тогава недоброжелателните анонимни няма да имат никакъв шанс срещу такава сила.
цитирай
7. krotalka - Много са проклетите от тоя анонимен.
02.04.2009 20:46
Аз съм им затворила вратичката и примен нямат достъп. Сигурно за това не съм получила същата "чиститка"
цитирай
8. ivesa - krotalka,дали е същият?
02.04.2009 21:01
Мойта врата е отворена за всеки,който иска да влезе в блога ми и не искам да я затварям.Ако анонимният,който публикува проклятия е само един, лесно ще се справим с него.Благодаря ти за подкрепата!:)))
цитирай
9. viki11 - Ако не е един, ще са двама трима. Не са ...
02.04.2009 23:41
Ако не е един, ще са двама трима. Не са много, но са много тъпи. Ок, деца да са. Тогава нямаше да го правят системно. Тук в блога винаги се поддържа това напрежение анонимно.
Може би пък блог.бг да иска да изключим анонимните коментари. Така се включват повече странични на блог.бг хора, а изключването на анонимни кара хората да се регистрират.
Пак много "ХИТЪР" ход на организаторите да си развиват бизнеса.
Много е важно, кой стои зад една фирма, един блог, една група хора. Тук не стои авторитет. И не само аз си отидох заради това.
Ако не спираш анонимни, не правиш кефа на блог.бг.
цитирай
10. анонимен - Според мен не е VANQEMIHAILOV
03.04.2009 00:09
Преди два дни затворих всички опции ,след като вихра 13 открито и гнусно ме заобстрелва с анонимни и хакерства ,Това тя го прави с тенденция да ме тормози.Влеза анонимна гакерсвта без да пита печати мой материал в неин пост и всичко това с цел тормоз ,които определям за ненормале,Аз изживявах стрес как ще се кача на караваната ми убица и .Този постинг не можах да го напиша близо година.Сега се опитах ,зада да го махна от себе си ,туй като ремонтираната каравана ме чака.Стресът беше голям и описах всичко ,както го носех ,но това олекване на душата ми породи злоба завист и побъка вихра да мъсти на хората с положение и възможности.Още на сутринта написа обиден пост за мен.Сега продължава с афери кроталка и батето да ме обстрелват с хакерства и обиди.Наясно някои може да се разболяват психически от завис и злоба. Не знам ти си мед.лици и ги знаеш симптумите на неоснователна агресия .Поздрави и дано помогнеш на много черни енергии в блога.
цитирай
11. nadagr - Но това не са анонимни коментари,
03.04.2009 10:10
а от регистриран блог.Анонимно регистриран.Въпросът е как да стане така,че да не се регистрират анонимно,а с името си.Има начини.Вижте в социалните мрежи,там без лични данни не те регистрират.
цитирай
12. ivesa - viki11,не искам да спирам анонимните,...
03.04.2009 11:33
нека си влизат, щом имат право,но да не травмират тези,които са достатъчно смели да си напишат името и да застанат зад думите си.Зная,че анонимността кара хората да губят всякакви задръжки,прави ги безотговорни и безогледни.Аз обаче ,умея да посрещам удари от такъв тип хора.каня ги в ателието да позират за портрет,може да се окаже,че и на тях ще им бъде полезно.Поздрави и благодаря за подкрепата!:)))
цитирай
13. ivesa - lidis,
03.04.2009 11:55
vihra13 е направила доста сполучливи портрети на анонимни блогъри в блога си.Това ми подсказва,че тя също се интересува от тях и пъкленото им дело.Разобличава ги смело и безстрашно,много е забавно...
Симптомите на психичните разстройства се наричат продроми.Неоснователната агресия е резултат от непреработена травма.
Черните енергии в блога нямат никакъв шанс - ще ги изсветлим.Ето една противоотрова(беше написано на поздравителна до мен картичка за 8-ми март от една колежка):Мили Боже,жената,която чете това е красива,изискана и силна и аз я обичам.Помогни й да живее живота си пълноценно.Моля те поощри я и я накарай да се извиси над собствените си очаквания.Помогни й да блести и в най-мрачните места,където е невъзможно да се обича.Закриляй я винаги,издигай я,когато най-много се нуждае от теб и й дай да разбере,че когато е с Теб,тя винаги ще бъде защитена.
Благодаря,че дойде в ателието!:)))
цитирай
14. ivesa - nadagr,
03.04.2009 12:12
битката с анонимните ще продължи.Ясно е,че регистрирането става с лични данни,когато се регистрира имейла,но в блога се регистрираме само с имейли. Хайде да се забавляваме!Да поканим анонимните,които кълнат ,да се поизкъпят във вана с най-подходящите вода и билки за тях.Добре дошла в ателието!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 918779
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930