Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 20:29 - Творчески способности
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 4359 Коментари: 11 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Имах съмнения за истинността на твърдението,че способностите са енергийни потенциали,стремящи се към реализация.Вие ми помогнахте да ги отхвърля.Благодаря ви!

 Вече зная,че в подсъзнанието дреме всичко,което е заложено у човека,но не е разгърнато,защото условията за съзряване не са настъпили.

За мене те настъпиха,защото в блога намерих поддържници,които повярваха в мен,в моите творчески способности.Накараха ме аз самата да повярвам още повече в себе си, да се осмеля, да публикувам свои творби като поетични.


Благодаря ви,виртуални приятели!!!


Тагове:   творчески,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moreto66 - ivesa, не си сама..
21.07.2010 10:42
Всички намираме съмишленици тук, хора, които гледат на света от нашия ъгъл...
Поздрави!
цитирай
2. ivesa - moreto66,Привет!
21.07.2010 11:55
Не зная дали всеки намира съмишленици,които гледат на света от неговия ъгъл,но аз намирам такива в блога и това ме прави доволна.Благодаря ти,че се отнасяш с разбиране и изразяваш отношение към написаното от мен!Радвам се,че срещам още една творческа личност в твое лице!Нека продължим да разгръщаме творческите си способности!Хубав ден ти желая!:)))
цитирай
3. queerfish - ivesa,
21.07.2010 18:37
точно това си мислех в момента! Направо ти дават крила някои хора!
Приятна вечер! :)
цитирай
4. ivesa - Творчеството е способност за генериране на идеи,
21.07.2010 19:51
а блогърите са хора,които имат какво да кажат,те непрекъснато дават най-различни идеи.Интересните,вдъхновяващите идеи дават крила и ти се иска да полетиш.
gueerfish,благодаря ти ,че сподели мисълта си!Приятна вечер и от мен!:)))
цитирай
5. ivesa - Съгласна съм с всяка твоя дума,laurencia...
22.07.2010 15:20
Виртуалното приятелство освобождава,но и с него,
какго и с реалното,не трябва да се прекалява.

Когато има дарба,човек с лекота твори.
Способността за творчество вродено свойство е,
благоприятните условия я подпомагат да се прояви.

Когато всеки,който иска живота си да подобри,
започне творчески да мисли,животът ще го награди.

Щастливо лято на всички виртуални приятели и много, много творчески идеи,превърнати в успехи!!!:)))
цитирай
6. thefaceoftheshadow - Вярно е!
27.07.2010 17:48
За да пишеш, трябва да отвориш сърцето си и да го слееш със своето въображение! Особено когато това сърце е оценено. Поздрави! Имаш още един виртуален приятел! ;)
цитирай
7. kleopatrasv - До теб смелети, бъдигерои дано ...
28.07.2010 00:08
До теб сме
лети,
бъди
герои дано сме в твоето творение
и към нас след това погледни
останали сме в тихо смириние
и чакаме
и тръпнем
пред увода ти с откровението
и те мислим
и се чудим за вдъхновението...
цитирай
8. ivesa - Приятно ме изненадваш,thefaceoftheshadow...
24.08.2010 20:32
много се радвам,че съм спечелила още един виртуален приятел.Да,когато отвориш сърцето си към света на идеите,когато не допуснеш потискане на въображението,се превръщаш в творец.Хората сме същества,дарени с пълната свобода да творим.Поздрави и от мен!;)
цитирай
9. ivesa - Очарователно е написаното от тебе,kleopatrasv...
24.08.2010 20:43
Прекрасно е да чувствам радост от приятелска подкрепа.Благодаря за хубавите пожелания!:)))
цитирай
10. panazea - Прегръдка , мило!
25.08.2010 17:00
:))
цитирай
11. ivesa - Панацея,привет!Прегрътка и от мен!
26.08.2010 19:04
Подсещаш ме за важната роля на комуникационните и и нформационнните технологии.Някъде бях чела,че 88% от европейските учители вярват,че всеки има творчески способности,чието развитие зависи от компютри,видео,онлайн инструменти за обучение,безплатни материали и курсове в интернет.Трябва да помагаме на децата да развиват творческото си мислене.Трябва да развиваме тяхната креативност!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 918373
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930