Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2011 21:44 - Компетентността
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 3227 Коментари: 10 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Когато особенности ценностни и морални
правят социално подходяща личността
за изпълнение на дейности професионални,
става дума за компетентността.

Тя е комплекс от знания,умения и опит,
тя е характеристика на личността.
Без нея няма перспектива за напредък,
без нея се затъва в нищета.



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Да -
21.10.2011 22:00
важна е компетентността - особено на държавните служители и управници... Ако повечето бяха толкова компетентни и морални, едва ли щяхме да тънем в нищета...
цитирай
2. ivesa - Така е,mt46,
21.10.2011 22:12
затова и аз се присъединявам към твоя призив за умно вземане на решение.Поздрави!
цитирай
3. mt46 - Помислих, че коментарът ми няма да ти допадне...
21.10.2011 22:19
Но който си върши съвестно работата, няма от какво да се срамува...
Лека вечер и нощ, Ива! :)
цитирай
4. ivesa - Разбира се,mt46,
21.10.2011 22:34
разбира се,че който си върши съвестно работата,няма от какво да се срамува.Днес ми даваха оценки за моята работа и аз ги приех.Както хората виждат свършената от мен работа,така ме оценяват.Толкова им е компетентността.А дали аз ще искам да работя при такива условия,е въпрос на личен избор.Поздрави,mt46,както винаги,така и сега вникна задълбочено в темата.Благодаря ти!Лека нощ и от мен!:)
цитирай
5. monaliza121 - Без нея се затъва в...
22.10.2011 10:29
дилетантизъм.

Привет, Ивеса!:))
цитирай
6. ivesa - Да,monaliza121,и то в най-лошата...
22.10.2011 10:46
му разновидност.Поздрави!:))
цитирай
7. virtu - Поздрави , Ива ,
22.10.2011 16:01
Кой е достоен решава провидението .
Хората грешат !
цитирай
8. ivesa - Поздрави,virtu!
22.10.2011 20:18
Достойните хора вършат достойни неща.Доколко ще съумеят да ги свършат,зависи и от провидението,но е много важно дали хората се стремят да са достойни и как се стремят.
За грешенето на хората си права.Няма безгрешни хора,но има различни грешки.Умните хора се учат от грешките си,когато са поправими,и не ги повтарят.
Компетентността прави хората подготвени да не допускат грешки,а ако се случи да сгрешат,бързо да се справят с новосъсдадените ситуации.Разбира се,че има различни компетентности,но идеята ми беше да предизвикам дискусия за ролята на компетентността в живота.Отдавна исках да напиша нещо за компетентността и съм доволна,че успях да изразя мнението си за нея.Пиятна вечер!:)
цитирай
9. virtu - Здравей , аз съм ти приятелка .
23.10.2011 00:17
На времето беше много известна книгата за Ниво на компетентност .
Ако работиш под нивото си на компетентност , се чувстваш неоценен.
Ако си достигнал границата си на компетентност , пак си нещастен , защото чувстваш , че не заслужаваш работата , която са ти поверили .
За съжаление често зависим от такива , които са достигнали нивото си на компетентност . Те просто НЕ могат да дават адекватни решения. Ха ха . Не им стига компетентност , въпреки поста , които заемат по недоразумение. Такива началници НЕ могат добре да ръководят , защото не се чувстват удобно .
Подчинените им знаят повече от тях.
Много добре те разбрах.
Не са те оценили , но ти продължаваш своя път , защото имаш съзнание за това , което си .
Поздрав !
цитирай
10. ivesa - Равнището на компетентност влияе върху щастието от това,
23.10.2011 15:58
което вършим на работните си места,влияе и върху качеството на личния,социалния и гражданския живот на индивида.Социалните и гражданските компетентности повишават гражданската култура на хората и социалното им благополучие.
Не съм чела книгата,за която пишеш,virtu,но съм съгласна с всичко,което си написала във връзка с нея.Благодаря за разбирането!Винаги съм смятала и продължавам да смятам,че имам съзнание за това,което съм.Приятен ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 917725
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930