Постинг
17.01.2013 19:32 -
Зимният вятър и законът
Тази зима вятърът не отскубна брезата и не я сгромоляса нито над къща, нито над нечий автомобил. И тази зима вятърът тропа по стъклата, иска да напомни,че не се е примирил. Уча се от него,искам новината
да не ме поглъща в своя водевил.
Тази зима силно вълнува сърцата
на близки хора до мене.Превръща
идването на закона в празник мил.
силен и свободолюбив...той никога не се примирява...
след дъжда най-много обичам вятъра...
топъл поздрав за теб, от сърце..
цитирайслед дъжда най-много обичам вятъра...
топъл поздрав за теб, от сърце..
за да дочакаме дългоочакваното.И аз го обичам,mariniki!Топъл поздрав и от мен!:)
цитирайНикога не стои на едно място - бърза, тича, отвява, донася ... сърди се, ласкав е ...
Усещаш, че си жив!
И аз го обичам, Ива.
Поздрав и усмивки по вятъра! :)
цитирайУсещаш, че си жив!
И аз го обичам, Ива.
Поздрав и усмивки по вятъра! :)
Кой закон очакваш като празник мил?
цитирайТакъв си е вятърът:жив и игрив...Усмихнат ден ти желая!:)
цитирайЧакам го като голям подарък.Хубав ден ти желая!:)
цитирайПоздрави за стиха! Дано закона за предучилищното и училищно образование бъде подарък за всички български деца, родителите им и учителите им и им донесе само добро в изграждането им на личности!:)
При нас законът е направен в синхрон с живота и индивидуалното развитие на всяко дете.Отдавна е въведен методът да се работи психологически индивидуално с всяко едно дете, тъй като всеки е индивидуален и различен от другия. Работи се в групи от 5, 6 деца с психолози и педагози в преучилищен курс и начално образование, които с различни тестове и чрез изкуството, музика,спорта дават възможност детето да развие и усъвършенства заложените си способности и да ги развива в живота си, като солиден курс на обучение и професия. Всичко е индивидуално и с много любов се ражда един изграден талант, или учен, или специалист още от детска възраст. Езиковото обучение е на по късен етап след 3 клас. Децата показали наклонности към математика се профилират също след 3 клас към засилено обучение в спец. паралелки. Религията върви от детската градина и създава нравствено възпитание през целия курс на 12г. обучение, което способства за изграждането на честни и отговорни хора пред семейство и приятели...Моралните ценности са в основата и прилагането им в живота.
Поздрави и успех на българската учебна система, която задължително трябва да се сведе до работата да изгражда пълноценни хора в училищата си с нови методи и знания за живота.
цитирайПри нас законът е направен в синхрон с живота и индивидуалното развитие на всяко дете.Отдавна е въведен методът да се работи психологически индивидуално с всяко едно дете, тъй като всеки е индивидуален и различен от другия. Работи се в групи от 5, 6 деца с психолози и педагози в преучилищен курс и начално образование, които с различни тестове и чрез изкуството, музика,спорта дават възможност детето да развие и усъвършенства заложените си способности и да ги развива в живота си, като солиден курс на обучение и професия. Всичко е индивидуално и с много любов се ражда един изграден талант, или учен, или специалист още от детска възраст. Езиковото обучение е на по късен етап след 3 клас. Децата показали наклонности към математика се профилират също след 3 клас към засилено обучение в спец. паралелки. Религията върви от детската градина и създава нравствено възпитание през целия курс на 12г. обучение, което способства за изграждането на честни и отговорни хора пред семейство и приятели...Моралните ценности са в основата и прилагането им в живота.
Поздрави и успех на българската учебна система, която задължително трябва да се сведе до работата да изгражда пълноценни хора в училищата си с нови методи и знания за живота.
В България отдавна е въведен метод за индивидуално психологическо работене с всяко дете в училище.Самата аз,която съм психолог по образование, го практикувам от много години.Провеждам скринингово оценяване на училищната готовност на децата от първи клас.Откривам дефицити на психичното развитие,ако има такива, и заедно с учителките набелязваме мерки за отстраняването им. Усилено работя с учениците за личностното им развитие в психотренинги,в индивидални и групови консултации и беседи,но по картата за диференцирано заплащане на труда на педагогическите специалисти получавам само една точка,защото тази карта е за учителски труд,а той е преди всичко класно-урочен и моето работене не е включено. Понеже нямам класно-урочни часове и съм единственият психолог на длъжност "педагогически съветник"в училище,сама се досещаш какво ще е гласуването на педдесет учетеля,които се борят за 5 лв./цената на точката/.Хубаво е,че МОМН се захвана със сертифицирането на учителите и ръководните кадри в училище.Сигурна съм,че това ще даде ползотворни резултати.Хубаво е,че в проекта на закона се предвижда психолозите и педагогическите съветници да са на нива,а не всички в кюпа,защото сме с различни компетентности и работим в разични по вид училища.Аз съм в СОУ,в което има над 700 деца и ученици,работя с деца от предучилищен клас и с ученици от първи до 12 клас,а някои колеги работят само с ученици от първи до осми клас.Други пък са само с ученици от 9 до 12 клас.
Харесва ми,че новата роля на учителя ще бъде медиаторска.Харесват ми и много други новаторски неща,които със сигурност ще допринесат за изграждането на пълноценни хора за съвременния живот.
цитирайХаресва ми,че новата роля на учителя ще бъде медиаторска.Харесват ми и много други новаторски неща,които със сигурност ще допринесат за изграждането на пълноценни хора за съвременния живот.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 25331