Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2018 20:46 - прогалфонски фасони..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 5136 Коментари: 16 Гласове:
5

Последна промяна: 05.05.2018 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
imageклик..


ИЗТРИТ КОМЕНТАР..


20:44 - разб се, това са изолирани..„безценности“,които си„ избрал“
ноо, ти си умираш за популисткото слово и м-у блоКолакардии
щот, гладно , стои ли се...
ама, не си живял тук, мърълине
да видиш,какви са хората..
какви са децата им, къщите, колите..
колко са отговорни към професията си..
какво здравеопазване имат, как всички спортуват, докато за живи. и т.н..
абсолютно сигурно. и доказано/ у нас, и в Российската гмеж..
положението е многоо, многоо под Европейското ниво, култура, Свободи, 
и демократични и социални придобивки...
/ да добавя, въпреки над 1 млн..мигранти,за които плащат..
тази история е режисирана ,разб се, само че от кукловодите на ПУТкИН, 
той играе Гл роля/ Антихриста..
Сравнение , засега не може да става..м-у Изтока и Централна Европа..
може би, след 50г, Въпрос на Еволюция, даа...
това каза моят Шеф, който е най-обикновен лекар-милионер,
и на 75 още работи, спортува, че и за Любов и секс се ослушва..
поздрави от мястото на събитието
пп
тази актриса  е Мирей Дарк, ама който не ги знае европейските ценности
и култура, няма как да не се забърка..като пате в калчища
Юлия, съм аз...

Коментарът чака одобрение
Постинг: Франкофонски размисли
Автор на постинга: merlin68


 image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - и после,защо Юлия имала 5 бана, ..това е нетърпимо за моята свободна душа
04.05.2018 20:58
ето още една червена мухоморка..от кръга на Блейко №5
вакеро/говедото. кукушеля, мъгаресника69,фрийчо, чат пат, и др двама Спамаджии


20:55 - а бе..Троловъд с рога..
ти кво бачкаш ,бе хрантутник
по 25ч, сипеш тъпоумни безмислия на килограми..
и профашистки пропаганди..
кой те сложил в тоз отбор..акъл нямал..
и 50е не бих изхабила по теб, говедаров..
то бива,бива рогато..и сакато..
изв, стани..задушават ни много яко..тук..не се диша вече..
предатели жалки и евтини, плюя на вас, троловъдна червена пасмина.
.......
Постинг: Наместване на реалността
Автор на постинга: sestra
цитирай
2. troina - лельо, два лафа не моеш върза, циба оттук, злобна и грозна твар..
04.05.2018 21:04
многоо аванта ти пуснах..
акъл нямаш за моите Думи..нито един комент нямаш по смисъл, нито един.
и,заври си минуса..в квадратната тиква,или табуретка, примат нещастен..
1 г се мъкнеш след мен като гладна помиярка...
млък и в кочината обратно..
цитирай
3. troina - Леля боца цензур ще ми става/ защо съм си коментирала сама.. чувате ли…
04.05.2018 22:01
мдам..защо правя тозз паралел сега..
23.03 10:59
ми, щот ме..дърпат за красивата паунова опашка..
разни бабки с мъШки, нежни имена..посред нощите..
а, путКин ми е любима тема отскоро..
просто, защото е..Висша класа Театрално изкуство/за полуидиоти..
и..междублоКови черни проводници..
цитирай
4. predatorkapredatorka - Свинята майка пак окупирала първа и не мърда 15 мин от компа Да не е размине някой
04.05.2018 22:09
Вярата в успеха
от: avangardi

Японска легенда разказва за войниците на генерал Хо,
Прочетен: 1177 Коментари: 9 Гласове: 21

wonder
Идеалът за красота на италианците
от: wonder
цитирай
5. sestra - Като от калъп са извадени веселъйе тролята.
04.05.2018 22:11
Никакво въображение, никакво уважение към думите.
цитирай
6. troina - Sister аз визирам vaquero Ти не ме разбра правилно извинявай
04.05.2018 22:12
Последни 20 регистрирани посетителя

22:05 - sestra
цитирай
7. troina - 6++++++
04.05.2018 22:13
sestra написа:
Никакво въображение, никакво уважение към думите.

цитирай
8. sestra - Разбрах те.
04.05.2018 22:20
troina написа:
Последни 20 регистрирани посетителя

22:05 - sestra

И за спонсорството на тероризма е факт известен на тези, дето не си веем руското знаме в мозъка.
цитирай
9. nalia - Отн.: прогалфонски фасони и изтрити коментари
04.05.2018 22:27
Тре манифик е да напишеш "Овековечени", елинелидели:))
Правопис се учи с четене, кой да ни повярва, Юле?
цитирай
10. troina - Натали Благодаря че ме разбираш и с малко думи мила
04.05.2018 22:35
Масата от населението тоест онези 80% долу-горе
не обичат да разсъждават
те просто се отдават по инерция на емоциите
А където има емоцио Казвала съм много пъти
там следва..какво… комоцио..
Това са природни и физични вселенски закони
просто бъдете осъзнати
цитирай
11. predatorkapredatorka - Защо критикувам самоделка.. защото се крие и лъже
04.05.2018 22:52
и ме дразни.. прави много правописни грешки

Аз нямам конкуренция с Wonder.. На различно ниво сме
просто тя потъпква всички в този блог и това е 10 год.
това е безумно грубо нагло и подло лицемерие


цитирай
12. predatorkapredatorka - :))))).... и да се посмеем малко
04.05.2018 22:54

Хейтъри гадни хейтъри прости
от заран до вечер ми идат на гости
Тъй ли пък не разбраха
колко съм божествено прекрасна
чак от луд възторг
Сама
ще се пръсна
цитирай
13. troina - миризливке симионоффска, намери си един дядо, не дремуцай тук при мен..
05.05.2018 08:54
ти си поет,колкото аз...балерина..
аз Поетеса, не съм..решила.
ноо, ти Джулия..никогааа...
казах, къш, къш оттука....
и на психиатър, айде сбогом, лельо
цитирай
14. troina - лельо, и ти си на 80,ама аз културно си мълчах..досега:)))))
05.05.2018 12:53
3. troina - миризливке симионоффска

просиш си гоо, розъмундо
затуй си..стара мома на 80, без две
шут и..в кочинката , при миссан4ооуу..
цитирай
15. ivanbunin - Дядо е мъж, създал поколение, което ...
05.05.2018 15:23
Дядо е мъж, създал поколение, което също е създало поколение. Това е вечната ТРОЙЦА, на която се крепи човешкият род, включително и неговата прекрасна женска половина... Затова е неуважително, неадекватно да се "препращат" към някой "дядо" някакви индивиди от женски пол.
цитирай
16. rosiela - Дядо е за тебе, да се занимаваш с него, не с хора на високо ниво, което не стигаш!
06.05.2018 21:40
troina написа:
ти си поет,колкото аз...балерина..
аз Поетеса, не съм..решила.
ноо, ти Джулия..никогааа...
казах, къш, къш оттука....
и на психиатър, айде сбогом, лельо

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726241
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031