Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 09:48 - Интересът ми
Автор: ivesa Категория: Хоби   
Прочетен: 3143 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 21.07.2010 12:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Интересът ми към Рейки
все повече расте.
Тя е първото ми хоби,
релаксира ме добре.

Тя е моята утеха
и помага ми в беда.
Носи радостни моменти,
пълни с много красота.



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivesa - Защо да е дрън,дрън,krassko!?
01.07.2010 10:51
Заниманията с Рейки наистина ми помагат много.Тя е идеално средство за самопомощ при дистрес.Поздрави!:)))
цитирай
2. ivesa - Съжалявам,че krassko си изтри коментара....
01.07.2010 11:54
Изобщо не очаквам всеки да споделя безрезервно,това което аз споделям с всички в блога.Умея да приемам чуждата гледна точка.Мога да съм емпатична.Хубав ден на всички!:)))
цитирай
3. panazea - Здравей , приятелче!
01.07.2010 17:12
Сигурна съм , че с рейки се живее по-добре!
Аз не го умея , но ще се науча!
Човек се учи докато е жив!
И аз не мога да угодя на всички и почнах да угаждам само на себе си!
Ха ха !
цитирай
4. ivesa - Здравей,Панацея!
01.07.2010 18:52
Когато човек си има любими занимания,на които се отдава с удоволстствие,определено се живее по-добре.Не може да се угоди на всеки за всичко,но на себе си всеки може,стига да иска.Продължавай да си угаждаш и да се наслаждаваш на живота,стига да не пречиш на другите.Поздрави!:)))
цитирай
5. divna8 - Поздрави от още една...
03.07.2010 04:08
Рейки-любителка :):):)
Много сме :)))
Усмихнат ден ти желая,макар и ... среднощно :):):)
цитирай
6. ivesa - Поздрави и от мен,Дивна!
03.07.2010 12:01
Много сме!Обединени сме от Световната мрежа за мир на Земята и ше се увеличаваме,защото каузата ни е благородна и хуманна.Усмихнат ден ти желая!:)))
цитирай
7. анонимен - Скъпа Ивеса ,
03.07.2010 14:03
Уважавам и ценя твоята толерантност и усет към всички с единственото желание за добронамерено общуване в блога ! Не зная защо красско си е изтрил коментара , но аз винаги се въздържам да пиша ,тъй като не искам след това групата на лицемерните да ти пише в лични срещу мен и да те настройва , в което съм сигурна , както и съм сигурна ,че няма да се подадеш на провокациите на Джулия Бел и приятелките и поетеси ,които водят упорита и глупава война срещу блогването ми и с непочтенни м,ръсни средства действат и обработват съблодгерите . Съжалявам ,но трябваше да го кажа , както и да подчертая ,че те уважавам и се надявам да не се сведеш до и под нивото им на клюкари в блога .
Харесва ми общуването с теб ,написаното от теб и ти желая само добро и щастлив ден ! Селско клюкарските мераци ,нека си останат само техни .Цял блог ги разбра .Дано заради мен не ти направят някоя мърсотия в блога , та затова и красско може би се въздържа да дава мнение , където са и те .Той има опита им на обработка !)))))Приятелките на Д.Б са се доказвали безуспешно и в блога му и по лични .Паназеа , и още няколко !Дано не се повтаря това грешно разбрано приятелство да се пакости с интриги на съблогерите !Смешно и излишно е . . .
Лек ден !
цитирай
8. ivesa - Скъпа Лидис,предана моя приятелко,
03.07.2010 17:06
благодаря ти за споделеното!И аз много харесвам общуването си с теб.Никой не ми е писал на лични срещу теб,но дори и да го беше направил,щеше да е напразно.Никой не може да влоши отношението ми към теб..Спомням си,че Джул беше посветила цял постинг на тебе,беше много хубав,искрено му се радвах.Аз обичам твоите постинги и тези на Джул,и тези на Панацея.За мене вие сте талантливи,очарователни личности,всяка със своя неповторим чар.Обичам ви и искрено се надявам да не допуснем криворазбрано приятелство,което да пакости на съблогърите.Напълно се солидаризирам с теб,смятам,че е смешно и излишно да си вредим...Хубав ден ти желая!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 917509
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930