Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 21:43 - Посвещение
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 2324 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 15.04.2008 18:51


     
    
         Даването на настройки или посвещаването в Рейки е свещен ритуал.Може да се извърши делово в група или индивидуално.Когато  Рейки учителят го извършва,приемащият Рейки се настройва към вибрационната честота на Рейки енергията и става нейн проводник(канал) за цял живот.
  
 Хората,които получават посвещение имат различни преживявания.Едни усещат силна топлина,други започват да се смеят,трети избухват в смях,четвърти имат разни видения и т.н.

    Ние с мойта учителка избрахме  индивидуалния вариант и го изпълнихме в гората на Княжево.Беше прекрасно!!!Бях седнала на един широк като стол пън.Държах прилепени една срещу друга дланите си.Това което усещах,докато тя извършваше ритуала, беше приятен полъх,сякаш копринен воал обгръщаще тялото ми и нежно докосваше лицето ми.Макар и да бях със затворени очи,пред "погледа ми"се появяваха и изчезваха светлини с различни форми и големина.Когато отворих очи,видах морско сини,светещи фигурки,наподобяващи едри дъждовни капки и исках да скачам,да танцувам от радост.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - ИВ, ТОВА КОЕТО ПИШЕШ Е НЕВЕРОЯТНО! ...
10.04.2008 22:28
ИВ, ТОВА КОЕТО ПИШЕШ Е НЕВЕРОЯТНО! ЗА СКРИТИТЕ НЕЩА В ЖИВОТА, ЗА ДРУГИТЕ НИ СЕТИВА КОЙТО ТЕПЪРВА ЩЕ ОТВАРЯМЕ И ПОЛЗВАМЕ.
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. anabel4o - Наистина прекрасно! С нетърпение ...
10.04.2008 23:45
Наистина прекрасно! С нетърпение очаквам продължение!
цитирай
3. ivesa - Правилно разбираш,Джул...
11.04.2008 07:56
точно за тези сетива става дума.
Това за което пиша, наистина е невероятно.Обожавам да разказвам и да работя с Рейки.Тя е интелигентна енергия.Винаги знае накъде да се насочи,кои са най-важните потребности на човека и как да помогне.
Хубав ден ти желая,Джул!
цитирай
4. ivesa - Анабелчо,
11.04.2008 08:02
твоят интерес ме трогва.Ще има продължение.Така го замислям и аз.Радвам се,че вече си имам подкрепяща среда.Благодаря ти,че си един от тази толкова важна среда за всеки човек!
Нека е успешен денят ти!
цитирай
5. nrithya - Настина е интересно!
11.04.2008 22:58
Аз имам въпрос. :)
Аз съм много чувствителна, много силно усещам тялото си. И когато някой ми въздейства като рейки аз усещам, и когато не е от човек който ми е приятен, сякаш усещам замърсена енергия, а някой път цялата горя от пренасищане с рейки като температура. Би трябвало щом е универсална енерия да си отива на място и поколкото трябва но явно че е много важно насочването, чистотата и въздействието как ще се направи.
Поздрави!
цитирай
6. ivesa - Рейки не въздейства само на тялото,
12.04.2008 10:42
...тя отива там, където най-много има нужда от нея.Действа холистично - цялостно,след като изчисти блокажите в енергийното тяло.Целта и е да хармонизира динамичната структура - тяло,душа,дух.
Въздействието върху човек,който е пожелал да приеме Рейки,може да стане директно с полагане на ръце върху енергийните центрове по тялото-чакрите,индиректно с насочване на енергията в присъствието на приемащия и от далечни разстояния.
Чистотата на Рейки се разпознава по блясъка в очите на този който я предава - проводника на Рейки.Той не е екстрасенс,защото не отдава от
собствената си енергия, а проводник на универсална енергия,която лекува и него самия.
Поздрави!
цитирай
7. nrithya - Просто си мисля че,
12.04.2008 11:59
всички, които се занимават с рейки трябва да са наясно че могат да отдават само на този който е пожелал, а някои сякаш не го спазват.
Благодаря за отговора.
Поздрави.
цитирай
8. ivesa - Всички,които се занимават с Рейки са наясно с условието за...
12.04.2008 13:58
съгласие.Ако има такива рейкисти,които не търсят съгласието,то те си поемат отговорността за това и си понасят последствията...Рейки винаги е безвредна,тя не може да се предозира,но ако се насочва с лоша цел,се връща обратно.Тези свойства на универсалната енергия се преподават на учениците по време на обучението в Рейки.И всеки,който е обучен,независимо в коя от степените(валидно е за всички степени),е наясно за свойствата и ефектите от прилагането.
цитирай
9. nrithya - Благодаря за информацията.
14.04.2008 13:09
Поздрави! :)
цитирай
10. mmmmmmmmm - Интересна
14.04.2008 22:59
тема започваш!
И аз чакам продължението!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 912036
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031