Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 21:29 - Аурата
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 4939 Коментари: 20 Гласове:
0



      


         Аурата е поле от духовна енергия,което заобикаля физическото тяло от всички страни.Състои се от седем слоя.Може да се разширява и свива в зависимост от най - различни фактори,като здравословно състояние,емоционален или психичен баланс в дадения момент или колко удобно се чувстваме с хората,сред които се намираме.

    В хода на вековете художниците са изобразявали аурата около главите на ангелите,светците и пророците като ярък златист ореол,показващ тяхната чиста и духовна енергия.

    Всеки индивид притежава уникална по големина и форма аура,която се променя ежедневно.

    Когато сме сред хора,нашите аури се преплитат и независимо дали го съзнаваме,ние постоянно "приемаме" сигнали от техните аури.Това обяснява причините за силното привличане да седнем до някого без да го познаваме,както и появата на дискомфорт в сходна ситуация.

    По цветовете и петната в аурата може да се прави диагностика на здравословното състояние.
   



Гласувай:
0



1. viki11 - леле, мале...
11.06.2008 22:13
моята аура е направо за подмяна.
Затова дофторите не можаха да ме излекуват, не вдяват (нар.говори - "разбират") от аура.
Ся разбрах, защо исках да седна до момченцето ... тогава, в детската градина. А какво ни е на аурите, че да искам да седна точно до него?
цитирай
2. ivesa - Здравей,Вики!
11.06.2008 22:32
Момченцето от детската градина е имало нещо допълващо твоята аура.
Докторите лекуват болестите,а не аурите.
Аз моята аура си я лекувам с хубава музика и медитация.Ако искаш, опитай и ти като мен.
цитирай
3. viki11 - а лекарите за болестите на аурите? ...
11.06.2008 22:44
а лекарите за болестите на аурите? Ей това питам аз. В китай и индия само!
Всъщност май има и тук, но няма много яснота. Аюрведа център , рейки център. Не съм пробвала. Сега се сетих.
Ти ме подсещаш.
Моето вече е извън музика и медитация. Може би медитацията да я засиля. Това с музиката помага на по-леките случаи. Аз съм тежкотоварен. Много отнесох. Ама се държъ!

а с момченцето ,... аурите... в един и същи цвят ли са били?
цитирай
4. ivesa - Вики,
11.06.2008 23:03
радвам се,че съм те подсетила за нещо полезно!
Поздравявам те,че се държиш,макар че си отнесла много,както си го написала!
Възможно е някои от цветовете в аурите ви с момченцето да са били в един и същ цвят тогава,в този момент...
цитирай
5. viki11 - Това значи, че цветовете се менят?
11.06.2008 23:24
Това значи, че цветовете се менят?
цитирай
6. viki11 - А с музика се лекувам още от средния ...
11.06.2008 23:26
А с музика се лекувам още от средния курс, 9-10 клас, просто усет. Пусках я, докато ми мине. Моята музика.
цитирай
7. ivesa - Да,мила,това значи,че...
11.06.2008 23:42
цветовете се менят.Всички знаят,че зеленият цвят успокоява,жълтият стопля и т.н.Цветовете лекуват. Има музико терапия,ароматотерапия.има и цвето терапия.Точно,защото цветовете на аурата се менат,заради това в едни дни се чувстваме по- добре облечени в дрехи от определен цвят, а в други дни не е така...искани се да сме в другоцветни дрехи.
цитирай
8. viki11 - ясно, хайде сега да поспиме, да с...
12.06.2008 01:31
ясно, хайде сега да поспиме, да съберем зеленото...
цитирай
9. анонимен - Забелязала съм,
12.06.2008 18:45
че когато съм около определени хора почва да ме боли глава и просто трябва да се скрия от тях. Това сигурно е несъответствие някакво на аурите, нали?
цитирай
10. ivesa - Да,Анита,възможно е...
12.06.2008 21:16
да е несъответствие на аурите.Хубаво е,че си намерила решението - да се скриеш от тях.Другият начин е да се защитаваш от въздействието,като се обграждаш с позитивна енергия,като пречистваш своята аура и по този начин отблъскваш противоположния енергиен заряд.
цитирай
11. fenris - секирата
16.06.2008 16:41
Да нещо такова е, това са хора, които са натоварени и имат нужда от енергия, и са привлечени от хора, които спокойно раздават своята! Това води до главоболието! На мен рейки ми помогна да спра тяхното въздействие! Един от начините е да скръстиш ръце, това спира въздействието отчасти! Ивеса поздравления за темата!
цитирай
12. ivesa - Благодаря ти,Фенрис!
16.06.2008 18:50
Благодаря ти за поздравленията.Темата за аурата винаги ми е била много интересна.Всичко казано и написано по нея, удостоявам с голямо внимание.Фенрис,някои Рейки учители започват обучението на обучаемите с темата за аурата.Аз не съм учител(мастер),аз само споделям знанията си и прилагам уменията си,когато е необходимо.
Поткрепям начинанието на Даян Стейн за достигането на Рейки до възможно най-много хора.
Радвам се,че не съм сама в блога,че ти също си тук!Поздрави!
цитирай
13. karanikolov - Аз от дискомфорта излизам като и...
20.06.2008 22:04
Аз от дискомфорта излизам като изучавам човека срещу мен. Понякога сме твърде различни на пръв поглед,а толкова еднакви всъщност.
цитирай
14. ivesa - Вярно е...
20.06.2008 22:41
Само на пръв поглед сме твърде различни.
Изучаването на човека отсреща си става подсъзнателно.То започва след взаимоусещането.
цитирай
15. анонимен - цветът на аурата
14.12.2008 19:15
Как да открия цвета на своята аура?Простете ,аз съм абсолютен лаик в тази област,но за мен е жизнено важно да разбера дали мога да въздействам по някакъв начин в/у аурата си и по този начин да се лекувам.Ще съм Ви благодарна,ако пишете на :valerika@abv.bgБлагодаря!
цитирай
16. ivesa - valerika,всеки може сам да въздейства върху...
15.12.2008 19:18
аурата си.Вдъхновявайте се!Вдъхновението уплътнява енергийното поле и лекува.Аурата засиява,когато човек е вдъхновен.Поздрави!:)))
цитирай
17. анонимен - Мартин
28.02.2009 00:13
Интересно ми е да разбера повече неща за тези аури
на скоро разбрах, че сам дете индиго и бих искал да поговоря с някой за тези неща...
цитирай
18. анонимен - rex_sv@abv. bg това е пощата на к...
28.02.2009 00:16
rex_sv@abv.bg това е пощата на която бих искал да ми пишете и ще сам много благодарен ако някой се отзове на моята молба..
цитирай
19. ivesa - Мартин,
28.02.2009 14:10
в много книги пише за аурата и аурите.И на мене ми е много интересно, как разбра,че си дете индиго?Ако не ти е трудно, пиши за това...
Поздрави!:)))
цитирай
20. ivesa - №18,
28.02.2009 14:13
предпочитам да си пишем тук.Поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 912115
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031