Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2008 19:36 - Нежен полъх
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 4003 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 22.09.2008 20:09



          Хубаво е,че езотеричните терапии,които в миналото са били достъпни само за определен кръг "посветени" езотерици,в днешно време се разпространяват лесно и достигат до милиони хора по света.

     В онзиденшно списание открих една лечебна картина - наречена "Нежен полъх".Изобразеното на нея цвете е в жълти и червени тонове.Нарисувана е от нумероложка.

     Дори и от страницата на списанието,картината ми подейства ободряващо,подобри настроението ми.Много се зарадвах на случилото се.Към полъха,който бях донесла от океана,тук на родна земя, се прибави друг нежен полъх.


Тагове:   нежен,


Гласувай:
0



1. анонимен - Не разбирам от лечебни картини, но в океана вземи ме :)
20.09.2008 19:56
http://zazz.bg/play:3fe96e25

Този поздрав приеми,
с нежност и любов дари,
най любимия до теб!
Бъди щастлива! Аз съм с теб.
цитирай
2. ivesa - За sekirata:Благодаря за чудесния поздрав!
20.09.2008 20:05
А за океана,защо не...Следващото пътуване може да го направим заедно.
Много щастие и за теб!!!
цитирай
3. ivesa - laurencia,ние с теб просто сме сензитивни хора...
20.09.2008 20:36
Благодаря ти за хубавото пожелание!
Списанието си го купих,не беше скъпо.Ако започна да губя хубавото усещане,ще гледам пак картината с удоволствие.
Нека и в твоя живот да има нежен полъх!:)))
цитирай
4. ivesa - laurencia,винаги имаме друг избор...
21.09.2008 12:03
Няма да гледаме на дарбата си като на проклятие, а ще я използваме за благоденствие и сполука.Нали го можем това ?
Хубава да е и твойта неделя!:)
цитирай
5. anlov - Понеже
24.09.2008 17:27
"с голямата дарба идва и голяма отговорност", както добре го предупредиха Човека-паяк.

Първо пред Бог, а после - пред хората.
цитирай
6. ivesa - Истинно е горецитираното предупреждение
24.09.2008 18:04
anlov,напълно вярно е и добавеното за първенството пред Бога.
Поздрави!
цитирай
7. anlov - Което не значи,
25.09.2008 17:12
че ние, с по-малките дарби (понеже не сме се научили все още така хубаво да летим), можем да правиме каквото ни скимне:)
цитирай
8. ivesa - Дали да летите хубаво или не,ще го решите вие,които се...
25.09.2008 18:47
самоопределяте като ненаучили се.
Поздрави!
цитирай
9. anlov - Точно така е, ivesa.
26.09.2008 10:34
Аз, примерно, нямам дарбата да пиша, каквато имат някои страхотни майстори в тоя блог. Нито пък тяхното въображение, нито познанията им в много области. Преди време дори попълних някакъв си тест, който ме изкара под средното ниво. Добре тогава, казах си, как всичко това се връзва с детската ми мечта един ден да напиша книга, която да помогне на много хора по света да станат по-добри, и на много нещастни и отчаяни човеци - по-щастливи?
Междувременно преживях нещо свръхестествено, което ме накара да преосмисля целия си дотогавашен живот на закоравял безбожник. Точно за около десетина минути време (колкото траеше самото преживяване) Бог преобърна наопаки мирогледа ми, ценностната ми система и ме превърна в човек, който не искаше да има нищо общо с безпардонния циник и безкрупулния егоист, какъвто бях до 22-рата си година. В наследство само ми остана добрата стара детска мечта, от която се бях отказъл в годините на животоблудстването си.
И ето ме сега мен - полагам невероятни усилия да я осъществя. Обаче този път с окриляващото усещане, че Някой стои до мен и ми помага. Някой, който и без друго е бил вложил тази мечта в сърцето ми, много преди аз да дръзна да го повярвам.
Така че наистина се уча да летя ... с моя инструктор:)
цитирай
10. ivesa - Успех на учещите се да летят!!!
26.09.2008 17:30
anlov,много е интересно преживяването,което споделяте.Не разбирам какво е измервал нормоориентираният тест,за който споменавате,но каквото и да е измервал,той(тестът) е само един метод за събиране на информация.Друг е въпросът доколко е валиден,надежден и т.н.
Важното е,че у Вас все още живее една чудесна,високоблагородна и хуманна детска мечта.
Радвам се,че сте намерил най-добрия инструктор за ученето на летене.Желая Ви успех !!!:)
цитирай
11. anlov - Надявам се да се мернем
27.09.2008 16:22
някъде из облаците:)
цитирай
12. ivesa - Приятно е да знаеш,че някой се надява да те мерне...
27.09.2008 17:05
дори сред облаците.
Поздрави!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 912133
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031