Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2008 07:40 - Добро утро!:))
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 6407 Коментари: 14 Гласове:
0



        


           Добро утро,виртуални приятели!

     Преди да тръгна към работното си място,където умишлено няма компютър,ви пожелавам успешна седмица!

     Ще побързам към Бойковите икаруси и дано имам късмет да не ги чакам много дълго.Дано груповото им пристигане,както обикновено,не стане причина да попадам в задръстване и да се притеснявам,че ще се простудя,тъй като на последното ми пътуване с червен софийски автобус вратата беше отворена през цялото време и нали разбирате...Имаше различни емоционални реакции от страна на пътниците.

    Една млада жена ругаеше и наричаше всички,които бяхме в автобуса овце,а една възрастна дама се смееше и говореше:

    - Леле,леле,какъв транспорт си имаме...

    Нали съм съвестна гражданка и слушам съветите на специалистите по задръстванията,продължавам да ползвам само услугите на градския транспорт.А това ми коства прекомерно "обогатяване" на деня.
 
    Независимо от всичко,нека си пожелаем приятна и резултатна седмица!:)))


Тагове:   Утро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - SLANCHEVA IUSPESHNA SEDMICA, !
03.11.2008 08:19
SLANCHEVA IUSPESHNA SEDMICA, !
цитирай
2. viki11 - Това, че сме овце, го чух от Иван К...
03.11.2008 12:48
Това, че сме овце, го чух от Иван Костов, а после разбрах, че е от някаква дебела книга, дали не беше "Световната конспирация". И до горяма степен са прави. В България има особено много овце. Аз сега се наслаждавам, защото преди се гушиха на топло с мазни трикчета, аз бях лоша, че минавах по общия ред. Сега е по-забавно. За екстри има място на 10% от населението .А другите ще духат супата заедно с мен. Чудничко.
Да припомня, не ми е проблем да се шмугна в 10-те процента. Имам талант. Но...принципи, чистота... Таквиз глупости.
Да ти е весел деня и утре ! :)))
цитирай
3. rummi - Красива седмица, ivesa! Слънце, щастие и усмивки!
03.11.2008 14:19
сега да се изкажа за овцете - преди да се запишете в листата на овцете, драги граждани, задайте си 3 въпроса:
1. давам ли мляко?
2. давам ли вълна?
3. участвах ли в протеста на млекопроизводителите?

овца сте, ако на въпроси 1 и 3 сте дали отговор "да", а на 3 - "не".

весела и успешна седмица!
цитирай
4. ivesa - анонимен,благодаря за хубавото пожелание!
03.11.2008 17:49
Много благодаря за хубавото пожелание!Слънчево беше и днес,но сутринта пак имах неуспех с превозването.За съжаление опасенията ми се потвърдиха,след дълго чакане на автобусната спирка пристигнаха три автобуса наведнъж,за малко да закъснея за работа...Няма оправия...
Поздрави!:))
цитирай
5. ivesa - viki11,дано е весело и утре...
03.11.2008 18:11
Винаги ще има хора,които ще гледат на другите като на овце и няма да се срамуват да ги квалифицират обидно.Това си е техен недостатък.
В психологията явлението е обяснено като външна локализация на контрола.Казано простичко все някой друг им е виновен на такива хора,никога самите те не са отговорни,нито виновни.Просто имат погрешно мислене и не си дават сметка,че много грешат.
А принципите и чистотата не са глупости,те са ценности в социалния живот на човека,без тях не може да се просперира.
Хубава вечер ти желая!:))
цитирай
6. ivesa - rummi,много ми допада предложението ти за самооценка...
03.11.2008 18:22
Тестът е страхотен,много точно оценява.
Красива седмица и на теб!:))
цитирай
7. viki11 - Мисля, че протестът на млекопро...
03.11.2008 18:33
Мисля, че протестът на млекопроизводителите не е за подигравка.
Иначе не мисля, че Иван Костов търси вината у друг. Не. Той много работи, просто се смята за извънземен, но не е.
Ако имаш предвид мен, правилото на шефа ми отдавна е в ежедневието ми и много съм му благодарна. Той казва,че ако имаш проблем, ти си виновен. И е така. Кой друг ще мисли за твоите неща? Това не изключва нуждата от гражданско общество и любов към ближния.
Само веднъж излязох сутрин и бях ужасена, колко хора не могат да се предвижат и никой не протестира. Наистина овце! Аз скоро ще застана на мнението на Костов. Ами може ли такова стадо. Все нещо трябва да се прави, това са милион граждани поне. Да извикат заедно, ще гръмне тъпанчето на Коство и все е резултат. а така...... мълчат и сърбат л... . Никак не се гордея с местонахождението си. Просто ми е неква карма. Ужас. Всеки опит да избягам се парира от ... съдбата.
цитирай
8. ivesa - Разбира се,че никой справедлив протест не е за подигравка
03.11.2008 19:23
viki11,нямах предвид тебе лично,а хора,които са свикнали да мислят не както шефа ти.
За нуждата от гражданско общество и любов към ближния съм напълно съгласна с теб.
Няма кой да мисли по-добре за личните неща от самата личност. Българските граждани се възпитаха на законови граждански протести и това е достойно за уважение.Няма полза да се крещи за спукване на тъпанчета.Трябват организирани граждански движения,непримиримост,висока гражданска активност и инициативност.
цитирай
9. rummi - не се подигравм с протеста на млекопроизводителите -
03.11.2008 20:31
точно обратното. аз само веднъж успях да отида на мястото на събитието. селското стопанство си е наша обща кауза - тези хора ме хранят.

и не се обиждам на "овца" - овца звучи гордо и щедро.

ходенето в стадо и блеенето не причислява никого към овчия род - за тази цел кандидат-овците трябва да "пуснат" и малко вълна и мляко.

уважавам овците, с други думи. и овчарите също.
цитирай
10. ivesa - Благодаря ти,rummi!
03.11.2008 20:47
Благодаря ти за пояснението!
Хубава вечер ти желая!:))
цитирай
11. flyco - :)
03.11.2008 21:50
Има хора, които ходят на футболен мач заради коментарите по трибуните, песните и псувните. Има други, които ходят заради футбола, а има и такива, които предпочитат да останат вкъщи пред телевизора. Всеки с желанията си, стига да не пречи на останалите :)
Апропо, ако давате мляко и вълна и не сте участвали в протеста на млекопроизводителите това не означава автоматично, че сте овца, първо трябва да се провери дали можете да блеете и да следвате коча. Коча пък кого следва? Отговор: Овчар. Колко овчари познавате?
цитирай
12. ivesa - fliko,така е...
03.11.2008 22:17
има най- различни хора.Но в едно недоволно общество като нашето,българското все някакси се пречи на останалите...На мен също ми харесва да не се пречи,но не ни е съвременната култура на обществото на такова равнище.В някои чужди култури го има това непречене.Научили са се хората да не си пречат и го правят с лекота.Сега си спомням за Италия...В Милано на един площад видях по едно и също време да провеждат митинг,мирно и кротко да си хранят гълаби и насядали по маси хора да си похапват сладкиши в приятни компании.У нас това не може да се случи,все още,но ще се научим, неизбежно е.
цитирай
13. fenris - Ивеса
04.11.2008 10:07
Няма начин нищо да ми развали деня, защото си имам три опорни стълба на щастието! И те ме държат много добре, ако единият се огъне другите два понасят тежеста! ДОри единият самм успява да се справи и да ми оправи настроението! Успешна седмица и на теб!:)
цитирай
14. ivesa - fenris,радвам се на твоята устойчивост
04.11.2008 17:35
Тези твои опори са си истинска благодат.Хубаво е,че си така уверен за липсата на начин за разваляне на деня.Нужно е да се оправя настроението,когато не е добро.Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 918085
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930