Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2009 21:38 - Пред деня на строгия пост
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 3083 Коментари: 12 Гласове:
0




      За много години на всички,които все още не съм поздравила!:)

   Известно ми е,че Великият Богоявленски Водосвет се извършва два пъти годишно - на Водици(денят преди Богоявление)и на Богоявление - Кръщение Господне(Йордановден),когато Исус Христос се явил на света за обществено служение.

   Водоосвещаването на Водици се извършва в храм,при пазене на строг пост целия ден,а на самия празник Богоявление под открито небе на река,море,езеро,язовир или кладенец.

   Светата Православна Църква отбелязва в православните календарчета,че на Водици се спазва строг пост.

   Мисля,че е съвсем навреме да спазя строгия пост и се подготвям за него.Вече си набавих плодове,зеленчуци,мед и ядки,предстои оформянето на целодневното меню.

   Е,вечерта може да пийна и чаша червено вино.Така денят ще приключи божествено и душата ми ще се изпълни с надежди,за които казват,че са врати на любовта и залози за бъдещи блага.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Ох, тези небесни блага! Ние да си ...
04.01.2009 21:50
Ох, тези небесни блага!
Ние да си поживеем тук на земята през това време.
Иначе за поста, правилно ли разбрах, че е само на йордановден?
цитирай
2. ivesa - Здравей,viki11!
04.01.2009 21:59
Ние си живеем на земята и очакваме не само небесни блага ,а и земни,нали?
Постът не е на Йордановден,а преди него.
Приятно ми е,че коментираш.Преди време и ти беше писала за постенето.Беше ми интересно.Четох го.
Поздрави:)))
цитирай
3. slavei - Честита Нова година, Иве!
05.01.2009 20:44
Мир, хармония и благодат да се сипят над теб!:)))
цитирай
4. ivesa - Славейче,благодаря ти!
05.01.2009 20:55
Мирът и хармонията са ми много нужни.Навреме ми ги пожелаваш.Безкористно духовната си подкрепа ми даваш,за сетен път.Благодаря ти,мила!Честита да е Новата Година и за теб!:)))
цитирай
5. slavei - Иве!
05.01.2009 21:12
Радвам се, че навреме са пристигнали при теб моите най-топли и искрени пожелания!:)
Знаеш ли какво си мисля, че не е лошо винаги и по всяко време да си изпращаме красиви пожелания, защото убедена съм, че искрено отправените пожелания стоплят душата на човека ,а и ние самите се изпълваме с красиви, чисти и хармонични мисли, а това е важно, защото, каквито са мислите ни, такива сме и ние самите, нали? :):)
цитирай
6. ivesa - Каквито са мислите ни,такива сме и ние самите
05.01.2009 21:27
Славейче,нека в навечерието на Богоявление,когато небето се отваря за нашите мисли и молитви да се помолим за душеспасение и да не ни напускат красивите,чистите и хармоничните мисли!
За искрено отправените пожелания,че стоплят душата,съм напълно съгласна с теб.Никак не е лошо да си изпращаме красиви пожелания всеки път,когато се окажем във възможност да го правим.:)))
цитирай
7. viki11 - Имам свое виждане за постенето. В ...
06.01.2009 22:15
Имам свое виждане за постенето.
В най-общ план, смятам, че не е уместно да убиваш толкова живи същества за изхранване. Това е престъпление. Особено, ако може да се храниш с храни, които са по-необходими за организма.
Т.е. постенето да стане като начин на хранене, който е полезен за тялото. Задръстени сме от ненужни и вредни неща в тялото си.
Хем се тъпчем с отрови, хем за това извършваме престъпление. Значи има само един сигурен изход, спираме престъплението и започваме да се храним разумно.
ПРосто не се намира кой да го организира, защото всичко е хаос.
цитирай
8. ivesa - Споделям виждането ти,viki11...
07.01.2009 08:08
до написаното за организирането.
Според мен всеки сам може да подреди хаоса.А в църковен план нещата стоят по друг начин.Там църковните служители и деятели,всички,които проповядват постенето са отговорни и призвани да се справят с хаоса.Призивът,който отправиха на Коледните пости, беше добър.Трябва да продължат в същия дух,нужно е на съвременните хора.
Поздрави!И хубав празничен ден!:)))
цитирай
9. viki11 - Ох, ако можеше да не познавам цър...
11.01.2009 20:27
Ох, ако можеше да не познавам църковните хора извън службата!
Разврат, алкохол.
Прости ми, не мога да приема тези хора, поне докато съм жива.
И сега имам такива като пример. Всичко им е фалшиво.
Не издържаха 4 месеца на страстта и на втория се изчукаха взаимно. А уж е забранено, не го правят.
Остави тия църковни хора.
Да им вярват тези, които не ги познават лично.
И в Александър Невсски и в други големи църкви и манастири.
Писала съм, пяли са ми Многая лета на рожденния ден. Това вече е благодат.
Но или са бисексуални и ужасен разврат. Или са извратени като виждания.
Просто ... не ми ги хвали.
цитирай
10. ivesa - Не ги хваля,viki11
11.01.2009 21:23
Не хваля църковните хора,а призивът от името на институцията,в която работят.Аз не познавам развратни Божи служители.Като взема предвид факта,че всеки здрав човек има сексуални нужди,не ми е невъзможно да допусна ,че и за тези хора е трудно ,да се справят със страстта,за което и ти пишеш.Мисля,че някои от тях наистина успяват да го постигнат.Имам добри впечатления от млади учители по религия,които работиха известно време в училище заедно с останалите учители по светските предмети.Не бяха развратни,съвсем нормално поведение имаха.
цитирай
11. sigrina - [S]
15.01.2009 15:49
За много години!!! :) :) :)
И най-вече здраве, любов и разбирателство да има за всички ни! :)
цитирай
12. ivesa - siqrina,за много години!
15.01.2009 20:23
Нека има здраве,много любов и разбирателство за всички ни!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 915808
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930