Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 18:55 - Няма
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 2470 Коментари: 10 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Плюсове и минуси пресмятам,
правя избора пореден.
Няма повече да ги отмятам,
този път ще е последен.

Днес приятно ме обзема
ново вдъхновение.
Няма вече да отлагам
вземането на решение.



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - И...?
18.11.2010 21:53
И...?
цитирай
2. kosara2008 - !!!щастлив да е!!!
19.11.2010 14:55
изборът и с попътен вятър!!!абракадабра, омагьосвам те на късмет!!!

;)успех!
цитирай
3. ivesa - И разбрах,Клео,че решенията са по-важни,
19.11.2010 16:46
отколкото си мислим.По принцип зная,че когато взема решение,следва успокоение на ума.Емоциите се избистрят и всичко става по- ясно.Светът става по-красив.Поздрави!:)))
цитирай
4. ivesa - Привет,добра магьоснице!
19.11.2010 16:54
Щастливи да са и изборите,които ти правиш!Успехите идват и си отиват,но правилно направеният избор може да промени живота на човек завинаги.Приятна вечер ти желая,Косара!:)))
цитирай
5. monaliza121 - Абсолютно си права, че вземането на ...
19.11.2010 21:01
Абсолютно си права, че вземането на решение успокоява ума.
Поздрав!:)))
цитирай
6. ivesa - Много пъти съм се уверявала,че като взема решение,
20.11.2010 13:16
се успокоявам.Когато решенията са много важни,спокойното мислене увеличава шанса да са правилни.Важно е да можем да виждаме нещата със сърцето,защото знаем,че само със сърцето можем да виждаме най-ясно.monaliza121,желая ти приятен уикенд!:)))
цитирай
7. queerfish - Здравей ivesa!
20.11.2010 17:53
Понякога е много трудно да вземеш решение и то сама. Аз лично прибягвам до съвети, защото така умея да правя глупости, когато съм действала първосигнално без да мисля.

Поздрави, приятелче! Дано твоите решения са правилните и да са на време ;)
цитирай
8. tomich - Вземането на решение...
20.11.2010 22:39
... слага край на колебанията. Но решението не е избор, а негов завършек. Изборът прави решението, а не обратното. Винаги ми е трудно, когато правя някакакъв избор, особено когато алтернативите са повече от две. Имал съм дори чувство, че ме разкъсват...Затова решенията как да действам след направения избор стремя се да ги вземам колкото може по-бързо. Тогава се успокоявам... Прибягвам до съвети само в краен случай, щото ако решението се окаже празно, ще ме яд на съветчика най-вече ;):))
Успешни избори и правилни решения, без да се луташ и бавиш много!
цитирай
9. ivesa - Да,queerfish,
21.11.2010 12:10
понякога е много трудно човек сам да вземе решение,особено ако му липсва важна информация..Ако не се чувствам достатъчно информирана,аз търся да си набавя необходимата информация,за да мога да взема информирано решение.Прибягвам до съвети по две причини:за да видя цялостно ситуацията,като я обясня на някого;за да се посъветвам с по-компетентен човек от мен,защото не съм по-компетентна от признатите специалисти -професионалисти от други професионални области,а не от моята..Когато човек вербализира(разказва)на друг човек,самият той вижда ситуацията по-ясно и я осъзнава по-добре.Най-сърдечни поздрави и от мен,приятелче!Благодаря ти за хубавите пожелания!:)))
цитирай
10. ivesa - Напълно съм съгласна с тебе,tomich...
21.11.2010 12:28
Съгласна съм,че решението не е избор,а е завършек на избора.Когато човек вземе решението,което е избрал,прави избор,избирайки.Много е мъчително да се луташ между алтернативите за избор.И за да възвърна спокойствието си и равновесието си,аз прибягвам до съветите на по-знаещите от мен,т.е до хората,които приемам за експерти.Продължителното колебание изчерпва човек и е заплаха за психичното му здраве.По-здравословно е да се вземат решения,колкото може по-бързо.Ако попадна на лош съветник,а това е почти невъзможно да ми се случи,аз не виня съветника,а си правя извода,че не е това, за което съм го взела,неправилно съм го оценила.Благодаря ти за пожеланията!С най-сърдечни поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 916733
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930