Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2009 10:35 - Кой с кого се справи ?
Автор: ivesa Категория: Технологии   
Прочетен: 1819 Коментари: 3 Гласове:
6




          По повод на направено изказване по БТВ,че министърът на МОН се е справил с учителската стачка през 2007г.,публикувам текст на песен,която се пееше и разпространяваше от стачниците по електронна поща ( тогава МОН не даваше по 15лв.за домашен интернет на учителите).
    Текстът е от неизвестен автор,а музиката е от популярна песен на  "Тоника СВ".
        

               Преговори - 2007

        1. Здравей!Как си,министъра?Как,добре ли я караш?
         Хапна ли днеска в някой скъп ресторант?Кажи ми!
         Здравей!Карам я някак си,даже страхотно я карам!
         С толкоз бюджетни излишъци ям на корем,нямам проблем!

Припев: 
         Уви!Така стоят нещата,бедни мой учителю.
         Стачкувай месец,два и три,до Коледа почти!
         Дори да имаме пари,ти за стоте процента забрави!
         Нали ти дадох стълба три - иди се обеси!
         Скандирай всеки ден безспир пред моите заключениврати!
         Аз съм си купил нови тапи,тапи за уши!

         2.Здравей,глухи Министре!Как си,добре ли я караш?
        "Наш та седенка" проточи се.Няма да спрем,да знаеш!
         Здравей,скъпи учителю!Още ли тук се мотаеш?
         Аз съм по наглост отличник,а ти си за мен финансов     проблем!
Припев:
          3.Здравей,европейски учителю!Празни са класните стаи.
          Днес ти изпитваш министри и даваш урок.ОСТАВКА!
          Здравей,ти,ново Възраждане!С Паисиев глас призоваваме:
          - Не се срами, народе,от даскала!Учи те днес на достойнство и чест!

    Сега министърът го няма,даже министерството е преименувано от МОН на МОМН.А учители все още има.Дай,Боже, българските деца винаги да имат добри учители!

    Е,тогава кой с кого се справи?!:)))

       


        
   




Гласувай:
6



1. mamas - Припомняш ми вълнуващи мигове...
13.09.2009 10:47
Бях и на двата национални митинга, даже имах щастието на втория да рецитирам на импровизираната сцена стихотворение, създадено в съавторство с моя колежка. Ще си позволя да го сложа тук като реплика на предпоследното изречение от постинга ти.

АЗ, БУКИ, ВЕДИ, ГЛАГОЛИ, ДОБРО...

АЗБУЧНА МОЛИТВА НА БЪЛГАРСКИЯ УЧИТЕЛ

(почти поезия)

Аз съм учител.
Български учител.
Високо квалифициран.
Граждански ангажиран.

Делото ми е свято.
Ежедневието училищно – богато.
Животът ми е обречен на него.
Завинаги!
Истина ви казвам!

Йовковата бяла лястовица търся и питам:
Кога ще се чуе моят глас?

Любовта към децата ме води.
Милост не прося!
Нужен съм ви, но неразбран.

Оценете ме достойно!
Проумейте!
Разберете!
Съдбата на България зависи и от мен!

Търпях прекалено дълго.
Успях да съхраня в себе си духа на будителя – въпреки всичко.
Фалшиви обещания не ще ме купят.
Хляба си насъщен с труд изкарвам.
Цената на ДОСТОЙНСТВОТО МИ е висока!
Човек съм и имам гордост!
Шанса си не искам да пропусна
щастлив да бъда тук, в България.
Ъгълът, за мене отреден,
юзда на устрема ми не успя да сложи.

Ясно заявявам: ЖИВ СЪМ! ТУК СЪМ!

От А до Я - през всичко ще премина
и пак ще бъда БЪЛГАРСКИ УЧИТЕЛ!

Мима Кондова
Славка Христова
ОУ „Й.Йовков” гр.Ямбол


Живи сме, тук сме!
цитирай
2. ivesa - mamas,
13.09.2009 11:19
благодаря ти за хубавия коментар!Тук сме и няма да бягаме.Училището е в кръвта ни,то е нашата съдба.На мене даже пъпът ми е хвърлен в училищен двор!Хубав ден ти желая!:)))
цитирай
3. ivesa - laurencia,благодаря ти!:)
15.09.2009 21:05
Вярвам,че ще успеем да променим българското училище.Ще го обновим,ще го модернизираме.Ние,които работим в училище ,сме зрели,можещи хора и ще довършим започнатото.А споменът за стачката няма да избледнее.Винаги ще помня многохилядните шествия за достоен труд и достойно заплащане на българските учители.Поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivesa
Категория: Технологии
Прочетен: 918560
Постинги: 190
Коментари: 2107
Гласове: 25331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930